killarna svarar!

många läsare vill ha fler svar från killarna och jag gör allt dom önskar!
önska du också : [email protected] var mens msnen.

men idag begav jag mig iallafall ut för att fråga killar på stan om något som har med mens att göra.
har du någon speciell fråga är det bara är ställa den!
här är svaren!

- vad gör du om en tjej i 14 års åldern säger att hon har mens?

kille nr 1: inte mycket om hon är 14 så är det ju självklart att hon ska ha mens.

kille nr 2: vet inte

kille nr 3: säger ok?

- skulle du kunna tänka dig att köpa mensskydd till en tjej?

kille nr 1: haha nej

kille nr 2: hon får köpa själv

kille nr 3: visst, dom vet ju att det inte är till mig så.

- du och din tjej hade bestämt att gå på stan men innan ni skulle fara ringer hon och säger att hon har mensvärk, vad gör du?

- om det var min tjej så kanske jag hade åkt till henne och kollat på en film tillsammans.

- spyr man inte hela tiden då? vi bestämer helt enkelt en annan dag

- vi byter datum.



hoppas ni blev nöjd med frågorna!
men själklart var inte det alla frågor, vi måste nämligen fördela alla frågor och så.
men vi får hoppas på en bättre uppdaterning.
ha det super!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej (: Jag tycker egentligen att din idé med den här bloggen är toppen! Men du,, jag vet hur det är att starta en blogg. Inga läser den, inga kommenterar o.s.v Men jag har massa tips för det är väldigt bra idé du har!

1. Skaffa design på bloggen! Jag lovar, många fler skulle läsa den då!

2. Lägg in bilder ibland?

3. Gör mer såna här saker som att du frågar killar! väldigt bra idé !

4. Försök att skaffa kontakter och gör bloggen större.

5. Sluta leka expert. Hur gammal är du egentligen? 13, 12? För du stavar inte så bra. Skippa att leka expert.



Här är några tips i alla fall. Lycka till! Hoppas att din blogg någon dag blir stor <33 love

2009-09-02 @ 16:07:58
Postat av: SV:

men snälla det är en mensblogg.

design är inte riktigt min grej och jag gillar den jag har nu, bilder på vad? mens? sen får jag väl leka expert om jag vill. sen har jag faktist ganska många läsare så jag behöver inte dina ideer.

men ta och hjälp någon annan!

2009-09-04 @ 17:19:05
Postat av: hanna

Postat av: SV:

men snälla det är en mensblogg.

design är inte riktigt min grej och jag gillar den jag har nu, bilder på vad? mens? sen får jag väl leka expert om jag vill. sen har jag faktist ganska många läsare så jag behöver inte dina ideer.

men ta och hjälp någon annan!



Word.



Jag tycker iaf din blogg är bra som den är, haha!

2009-09-05 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0