pinigt!!

riktigt kul att så många hittat hit!
nu har jag faktiskt fått on några pinsama historier och hade tänkt att dela med mig utav dom varje tisdagar och torsdagar får det bli!
väldigt många skickade in korta berättelser men tyckte det vor kul att ta nån lång nu så hät är den längsta, tror ja. =)


jag mins det här som om det vore igår.
det var jag, min bästa vän, hennes pojkvän och hans kompis.
vi hade tänkt att gå på stan med varan efter skolan.
min bästis går inte på samma skola som mig och killarna.
men bussen vi tar går även förbi hennes busshållplats.
så då skulle jag och dom här två killarna med på bussen själva
och sen möta upp min bästa vän på vägen och fortsätta mot stan.
just dena dag hade jag fått min mens på morgonen och tyckte det bara behövdes en binda.
min bästis pojkväns kompis som åkte med oss är hur
gullig som helst och det här väkade vara enda kansen för mig
att lära känna honom.
men nu till vad som händer.
bussen kom.
vi gick in, jag gick in sist.
dom gick och satte sig.
jag skulle fylla på pengar på busskortet.
det var hur fullt som helst i bussen.
men sen var jag klar och skulle sätta mig.
jag gick bara rakt fram till bussens slut men såg dom inte.
men hela bussen ( det var ganska många tonåringar i bussen)
fnisade lite åt mig.
jag visste inte åt vad det var men sen ropade killarna på mig.
dom satt där fram.
så jag vände mig och sen såg jag att en stor fet binda var där!
jag hade råkat tappa den från jackfickan!!!!!!
killarna såg den då dom ropade.
sen sa dom: ta upp din binda och kom. skit högt.
jag var hur röd i ansiktet som helst!
men jag tog upp den och kastade den i nån soptunna som fanns på bussen
och gick till killarna.
under hela busstunren var jag helt tyst medas killarna snackade om mens.
sen var vi vid min bästis busshållplats och hon gick på bussen.
killarna berättade vad som hänt och skrattade åt mig väldigt mycket.
vågar aldrig kolla på dom igen.
men sen när vi var i stan lossades jag mamma ringa och
att hon sa att jag skulle hem.
så sen, direkt när vi komit till stan for jag hem för att killarna retade
mig om mensen hela tiden och min bästis fnisade bara.





Tack emma för din berättelse!
sjukt pinsamt må ja säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0