pinigt

oj vad bloggen stiger!!
för att fira de slänger jag in två pinsama historier:)



när jag byte tampong och sen skulle jag slänga den så var papperskorgen i toan tom och då vågade jag inte slänga den där så jag la den i mitt rum, bakom en prydnads hund i mitt rum.
mamma brukar kolla i min papperskorg så där vågar jag inte slänga den.
men sen glömde jag tampongen och sen på efermiddagen skulle mamma damma i mitt rum men det visste ju inte jag så då kom hon ner till tv rummet med tampongen.
tampongen var inlindad i papper men det hade blivit ganska blodigt.
sen sa hon att jag måste slänga tampongerna i papperskorgen för det luktar annars.
det värsta var att min lille bror som är 10 år och min pappa satt i soffan också.
min bror retar mig fortfarande och han säger de till hans kompisar.

tack sofie!


jag var hos en kompis som hade fest och sen skulle jag på toa och jag glömde att låsa (självklart).
jag hade mens den dagen (självklart) så jag behövde byta tampong.
sen kom en kille och öppnade dörren allt vad han kunnde!
medans jag förde in en tampong och då tampongen jag tagit ut låg på golvet!
det var ju papper under
killen sa oj och sen stängde han.
när jag om ut visste dom fleste och dom skrattade mycket.

tack therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0