mensatruation



tänkte bara lägga upp en bild på hur menstruationen ser ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar verkligen din blogg !



Jo jag tyänkte fråga jag har varit inne på ob's sida förut och där har man då kunnat loggat in och fylla i vilka dagarna man hade mens osv .Men nu hittar jag inte als vart man kan logga in och så .Så jag undrar ifall du vet vart den har tagit vägen eller kunde ta reda på det ? :)



En anna fråga är skulel edu kunna tipsa ifall det finns ngr fler mensbloggar eller liknande ?



Vet du vart man kan köpa de färglada tampongerna ?

skulle vara kul ifall man kunde få reda på det



Juste en anna sak .På beingirl (always sida ) finns det ju en menskalendder där det står olika syntom osv vilken dag i månaden .Då undrar kan man även inte få mens om man får ngr av de symtomen ex ont i brösten osv ?



Tack så mkt för en underbar skit bra blogg

(du väljer sj ifall du vill lägga ut det på bloggen ellr svara på mejl :)

2009-10-27 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0