flytningar.

okej men jag har en fråga som jag har fnulat på i sisådär åtta år - VARFÖR har en egentligen flytningar? vad är det bra för?

- flytningar är något som alla tjejer har. man får flytningarna ungefär 1-2 år innan man får sin mens.
varför?, så den är underlivet sätt att säga att allt är bra, andra har mer eller mindre. helt olika.
men blir mensen, grönaktig eller liknade så vet man alltså att det inte är rätt där inne.
faktiskt ganska praktiskt men endå riktigt jobbigt!
jag har en vän som får otroligt mycket flytningar, hon måste till och med ha ett trosskyd för att det kommer så mycket.
iblan går hon inne på toan bara för att torka flytningarna för det svämmar så mycket.
så har ni lite flytningar och klagar, sluta med det!

allt för mig, nu ska jag gå och sova!

Kommentarer
Postat av: anonym

hej jag är en litte korkad tjej som inte fattar detta!!

2009-11-05 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0