en fråga

hej, jag fick min mens på dag 37 när jag vanligt vis bara får den på dag 26. men du säger att när man de passerar dag 34 så får man ingen mens den månaden. kan det vara för jag stressat mycket den veckan, du säger de...

hejsan! kul att få lite varierade frågor nu:)
men förlåt att jag varit otydlig elr så men man kan få mensen på dag 2 elr dag 58, mensen är helt vild när du stressar mycket.
jag fick min mens en gång på dag 39 för att jag suttit och väntat på mensen sen var det en kille och de blev lite cp mellan oss och min hjärna tänkte bara på de, kunnde inte sova och de men sen kom mensen. äntligen.


fortsätt komma med frågor om ni undrar något!















oj vad statestiken stigit! ska helt klart uppdatera mer hädan efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0