ett par frågor

Jo jag tyänkte fråga jag har varit inne på ob's sida förut och där har man då kunnat loggat in och fylla i vilka dagarna man hade mens osv .Men nu hittar jag inte als vart man kan logga in och så .Så jag undrar ifall du vet vart den har tagit vägen eller kunde ta reda på det ? :)


vad jag vet har ob aldrig haft nån grej man kunnat logga in på och skriva dit när man har mens (dom har bara info om mens) men därimott har libresse de du säger.
där kan man logga in och skriva dit då man har mens och då kan man t.ex få ett sms som påminelse.
logga in här


En anna fråga är skulel edu kunna tipsa ifall det finns ngr fler mensbloggar eller liknande ?


jag kan faktiskt inga andra mensbloggar..
men jag kan självklart berätta om jag hittar nån!


Vet du vart man kan köpa de färglada tampongerna ?
skulle vara kul ifall man kunde få reda på det


är det dom här du menar då?  
jag vet faktiskt inte vart man kan köpa såna här, det är bara tamponger jag hittat på en sida så jag vet inte om man kan köpa dom i vanliga mataffärer. men man får väll kolla extra noga på mensskydds hyllorna!

På beingirl (always sida ) finns det ju en menskalendder där det står olika syntom osv vilken dag i månaden .Då undrar kan man även inte få mens om man får ngr av de symtomen ex ont i brösten osv ?


om du får ont i t.ex brösten eller har PMS så kan du ju självklart på mens!
men dom menar att du kan få extra om i brösten just den dagen.
men det är ju olika för alla. kalendern är ju på ett ungefär hur tjejerna är.
det kan alltså hända vad som helst under mensen och dom andra dagarna.





hoppas du fick svaren du sökte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0