Hej mens bloggen!

Nu har det gått ett himla långt tag sen sist jag bloggade så jag kännde mig lite skyldig att ge er ett inlägg innan det nya året börjar!
Hur har ni haft det då?
Har ni firat julen ordentligt och tjockat i er en massa gott?:)
Det har iallafall jag!

Vi inleder inlägget med en fråga jag fick snart 2 veckor sen så jag hoppas att samma läsare läser det här inlägger.
 
- kan man sova med bindor också ?

Måste verkligen svara på den här frågan för det är som att jag inte har förmedlat ett tydligt svar på frågan.
JA! Det kan man, att sova med bindor är myyycket mer vanligare än tamponger.
Nästa alla gör det faktiskt, eller alltså dom som inte riktigt kommit igång med tamponger än.
Men man måste ju självklart inte börja använda tamponger, det bestämmer man ju själv.
Båda skydden är lika bra.


Nu när vi fått det ur vägen så ska jag berätta om en tanke jag har.
Vad tycker ni om att jag startar en ny mensblogg?
Där jag uppdaterar mer och så.
Men jag kommer ju börja om hela bloggen, uppdatera från mina gamla inlägg alltså.
Det jag skrivit förut skriver jag om nu.
Självklart kommer jag att länka bloggen så att ni kan följa bloggen där:)
Men jag har bestämt mig för att göra bloggen lite mer privat.
Alltså berätta om mitt mens liv och hur jag har det.
För det kan vara bra ibland att höra hur andra tjejer har det med sin mens.
Ni kanske vill veta hur gamal jag är.
En nybliven 15 åring är jag!

Men en ny blogg får det bli så vi ses där.
Kan inte riktigt säga när ni får länken så ni får hålla ögonen öppna!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0