bada med klassen när man har mens

hur gör man när man ska bada med klassen och man har mens då?

det finns 2 altenativ.

* det du kan göra som nummer 1 är att använda tampong. dom är inte så läskiga faktist. men tampong är nog det bästa altenativet.

* som nummer 2 kan du stå över den dagen och bada med dom som också missade.

men det är väl roligare att bada med din egna klass så 1an är nog bäst.

en gång när vi skulle fara och bada med klassen så hade en kompis mens.
hon sa det till mig. tamponger var inget altenativ för oss då (ingen vågade).
men jag frågade om hon skulle stå över och då var hennes svar nä de ska ja inte.
jag frågade inte så mycker mer om det, hade ingen aning om vad hon skulle göra,
hon går ju i simning så jag antar att det var nåt bra.
men då kom dagen vi skulle bada.
jag fick alltså veta då att hon inte tänkte göra något åt de, bara bada liksom (utan något skydd)
under hella simningen så hände det inget, det var inget blod i bassängen, ingenting.
det var dagen hon hade mest mens så det borde ju liksom komma nåt men nej.
sen när vi skulle upp och ducha av oss så sparng hon liksom till skåpet och man såg att de bara gled ner massa blod på låren.
sen när hon stog i duschen så kom det hur mycket mens som helst!
men ingen tänkte på det, ingen bryr sig om den andra. men jag visste ju att hon hade mens och ville ju veta vad hon skulle göra.

hennes sett är inget du borde prova!
det är ju klår och de i vattnet vilket inte är bra för underlivet under mens.
hon mår ju bra vilket är tur.
men stå över eller använd tampong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0