andra märken?

vill bara klaga på en sak.
asså vissa tamponger är helt cp när man öppnar dom!
all bomull liksom bara far med plasten när man öppnar, hela tampongen liksom pajas och då går det inte att använda den!
ob tampongerna är bra, men det är ett märke som är helt sjukt!¨
plasten är skit tajt fäst i tampongen så den blir helt cp!
slösseri med pengar ju, dom borde ju ändra de för jag vill ju variera med mina tampong märken;)
aja det får vara ob ett tag till då.
men ellen tamponger elr vad dom nu hete, dom finns ju på apotek, borde dra med mig en kompis och köpa ett paket.
dom kankse får på 50-60 spen?
tampongerna är ju bra för underlivet så det är därför dom är dyra.
men finns dom i olika storlekar elr är det bara en?
är dom lätta att föra in, nån som provat?
aja helgen som kommar nu får det bli ett paket!
kan sedan berätta om dom.
nej juste jag får ju min mens i början av november.
men då får ni svar då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0