1/10

idag är det första dagen i november.
shit vad tiden går!
nyss satt jag ju med min binda i solen och hatade mensen, nu sitter jag i kylan och hatar mensen.
ny månad ny mens.
är det något jag hatar är det att ha en binda i och sen gå ute när det snöat.
herregud vad äkligt!
fast på sommarn så är det ju inte kul heller att gå omkring i värmen med en binda.
men jag använder ju tamponger så jag slipper allt de där.

aja här har jag en fråga från en läsare iaf!, tyckte den passade in med allt vinter snack:)

på vintern är det ju is kallt och jag använder ju bindor så jag undrar om mensen kan frysa fast?.

- mensen kan inte frysa fast eftersom kroppen är varm och bindan är ju imot kroppen.
mensen kan alltså inte frysa fast.
MEN den kan bli kall-are om den kommer i kontakt med luft, alltså om du springer med stora steg kan mensen bli lite kallare.


ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0