viktig fråga

hittade en viktig fråga jag seriöst behöver ta upp!

jag har varit gravid i snart 2 månader och jag får ändå min mens!
vad händer med mig, mensen ska ju sluta men den bara kör på!
mensen varari ungefär 3 dagar och jag har haft det varananvecka i 2 månader snart.
men jag är bara 16 år så det kanske är något som har med åldern att göra? eller?
tänk om något händer med barnet!
snälla hjälp vad ska jag göra? men jag vågar inte gå till någon läkare!!


oj! väldigt kneppig situation du hade. men jag tycker faktist att du ska prata med någon på närmaste ungdomsmottagning. dom kommer hjälpa dig! sen tycker jag att du borde prata med pappan om det här, sen så tycker jag att du apsolut inte ska använda tampong. men prata med pappan, prata med ungdomsmottagningen, sen måste du ju nästan prata med en läkare. om du inte vill gå dit själv kan du prata med din mamma óch ta med hon och pappan till barnet. dom är båda viktiga. jag hoppas det här hjälpte. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0