Välkommen till min nya blogg!

Hej allihopa!
jag bestämde mig nyss för att starta en mens blogg.
alla tjejer får ju mens nångång och de vorde ju bra om någon berättade om her en helt vanlig tjej lever med sin mens.
ni kan självklart fråga mig frågor om mens, för att jag anser själv att jag faktist kan det mesta.
så de är bara att fråga, om ni inte vill lämna en msn elller blogg så svarar ja genom att komentera samma inlägg som du frågat på.
då kan även dom andra se svaret.
men skulle du vilja fråga mig en lite mer personlig fråga eller en länger fråga med ett långt svar kan vi alltid maila mig!
[email protected]
det är min msn, där kan du fråga mig vadsomhelst!

hur som helst, välkomen till min blogg och hoppas att du kommer fortsätta läsa bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0