frågor!

shit vad tråkig bloggen blev när de inte är nån uppdatering!
elr ja, ganska logist då men aja.
mensmensmens men jag tror seriöst ni redan vet allt nu, vad finns det mer att säga liksom.
jag har ju sagt det mesta, elr faktist nästan allt.
eller har jag missat nåt?
men säg till i så fall!
men min mens kommer iaf 6 september, tror jag de var.
orkar liksom inte bry mig när jag haft det ett tag.
så jag bara räknar på ett ungefär när jag får så är det bara att vänta och se.
jag brukar ju oftast få nån dag tidigare eller efter men det brukar ju gå bra.
för de brukar inte vara så mycket första gånge.
det har faktist aldrig gått igenom för mig på nån dag 1.
vilket är helt normal för man ska inte ha så mycket de apsolut första dagen.
men jag tror nog att det är olika.
men om man får extremt mycket den första dagen så är det ju självklart inget fel på er!
helt normalt!



men jag har fått några frågor i min inbox så här kommer dom:

Hej! jag ääälskar din blogg men du borde uppdatera oftare. Jag har faktist en fråga som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på. Borde man berätta för sin pojkvänn att man har mens så att han inte drar in handen mellan benen.

hej, kul att du gillar min blogg! jag lovar att det blir bättre uppdatering. nu till frågan. jag tycker att du borde berätta för din kille att du har mens om han försöker dra in handen, annars så behöver du ju självklart inte berätta, det kanske blir lite pinsamt eller så.

underbar blogg måste jag säga! en kille i min klass retar mig för att jag har mens vad kan jag säga för att han ska sluta?!

tack så mycket! du borde säga till killen att han ska hålla käften! för mens får alla tjejer och han har ingen rätt att retas.

jag vågar inte berätta för mamma att jag fått mens! vad ska jag göra???

ganska normalt problem det här. jag tycker att du borde samla mod och berätta för din mamma att du har fått mens för att hon har också mens så hon förstår!

tja, jag är 16 och 4 månader gamal och har inte fått mens än. jag har ingen aning om vart jag ska vända mig men jag vågar inte berätta för någon att jag inte fått mens än. jag har ingen bästa kompis att berätta för så alla i min klass tror att jag redan har får mens för jag sa att jag fick i 7an. men det är ju inte sant! jag är så rädd att det är nått fel på mig! snälla hjälp!!
kram

oj! kneppig sittuation de här men jag tror faktist att enda alltenativet är att berätta för skolsköternskan eller gå på vårdcentralen och fråga där. om du är 16 och 4 månader gamal så kan det vara att det är något som har blivit lite knas. men självklart kan mensen komma när som helst nu. du skrev inte om du har fått flytningar än för om du fått så kan mensen vara på väg snart.


det var några frågor.
lovade ju att en kille skulle svara på en fråga varje torsdag vilket jag missade så den får komma nu.

hur länge tror du att mensen pågår?

6-13 dagar ungefär.


min komentar om svaret: hahahhah! 6-13 dagar?! jag blev lite rädd där. men nu vet han att man har omkring 4-7 dagar. haha. killar vet ju seriöst inte så mycket!

men nu var dagens inlägg klart så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har en fråga, hur länge har du inne en tampong?

jag kan ha en normal tampong inne i typ 2 timmar sen blöder den igenom, är det för kort tid?:) älskar din blogg btw

2009-09-02 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0