sova med mens

hej alla där ute.
tänkte lägga mig nu och då slog de mig!
ett inlägg om att sova med mens.
jo hur sover man med mens nu då?
vissa rör sig ju knappt i sägen om dom har mens, andra kanske måste vakna klockan 5 för att byta binda (nu snackar jag bara om bindor, för det får ju hur bra som helst med tampong) och andra behöver inte oroa sig alls eftersom dom har så lite mens.
det är ju helt enkelt olika.

hur gör jag?
ibland sover jag med tampong vilket jag älskar, jag kan röra mig hur mycket som helst då!
fast med bindor så blir det lite anorlunda för att jag hela tiden tror att det ska rinna ut eller något.
så i början rörde jag mig knappt! jag låg bara på rygg, hela tiden, rörde mig aldig.
men sen efter 1 år ungefär så har jag börjat röra mig mer, fast det är ganska försiktiga rörelser, om jag ligger på mage och sen vill jag ligga på sidan eller rygger så rör jag mig långsamt och så.
alltis varit försiktig i sängen. (lätt lite konstigt nu då ;D)
men det värsta jag vet när jag kliver upp efter att ha sovit är att precis då man tar dom första stegen så rinner mensen direkt, de bara forsar ner, så jag tar myrsteg till toan (vill inte att det ska rinna så mycket) och byter.
så då är det ju ganska mycket mens i bindan.
jag ska nog börja använda tampong varje natt.

klockan är 3 nu och jag är riktigt trött!
så god natt alla söta läsare!



Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Godmorgon babe :-)

2009-08-20 @ 08:49:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: MARIA

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-08-20 @ 09:15:20
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

varför..haha alla har ju mens någongång av oss tjejer..lol

allt bra i dag?

2009-08-20 @ 10:35:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0