skjuta upp mensen

ibland funderar jag på att skjuta upp mensen.
vår familj åker utomlands vääldigt mycket och jag får ju självklart min mens på dom veckorna.
eller ja, oftast.
så de vore ju helt underbart att skjuta upp mensen.
men då måste man ju äta 2 kartor p-piller.
tableter är ju inte min grej så jag skulle ju aldrig våga prova något sånt!
men ja vill seriöst!

på tala om p-piller, använder nån de?
är p-piller en bra grej?
jag har en kompis som liksom hade så mycket mens värk att hon till slut fick lov att använda p-piller.
hon liksom sprang mitt i natten till toan och spyde sen har hon skit ont under mensen.
fan vad hemskt!
men det hon tycker att det är ganska lätt att glöma bort dom men det går bra när man vant sig.
det gör ju även så man inte blir gravid men dom är ju inte 100% säkra så hon använder kondom också.

men här fick ni ett litet inlägg.
ses i nästa inlägg då:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag fick mens i tisdags men det är jätte lite mens. Det är som det brukar vara i slutet av mensen hela tiden, lite brunaktigt också. Jag har alltid fått en "normal" mens förut..kan det vara nån typ av.."för-mens"? alltså nej fyfan jag vet inte! det är grymt störande bara :O

2009-08-21 @ 17:42:36
Postat av: SV:

det kan vara att du är lite extra stressad.

då brukar fittan vara lite konstig eller vad man säger men var inte orolig det är inte farligt eller så.

2009-08-21 @ 20:13:10
URL: http://mensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0