NY BLIVEN KVINNA?

Det är väldigt olika hur man firar sin allra första mens från familj till familj.

För några är det inget särkilt alls och för andra ordnar dom en stor fest.

Det beror oftast på ens egen mamma, hur hon väljer att fira.

För mig var det inte någon märkvärdig sak, jag berättade för mamma, hon vissade mig några bindor och sen var det över.

Jag skulle bara tycka det vore pinsamt om mamma hade fixat en fest och så.

Men presenter får man så det är ju kul!:)

Man firar alltså att man blivit kvinna.

Jag tror det var min kompis kusin som firade sin första mens lite större.

Hon och hennes släkt åt på resturang och fick lite pengar.

Inte så tokigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0