MENSVÄRKS TIPS

Hur ska man få bort mensvärken?!

 

  • Lägga en värmedyna över det omrråde som värker t.es mage, rygg.
  • Att röra på sig, träna mycketså försvinner mensvärken inom kort.
  • Att onanera och ha sex med någon annan kan även hjälpa värken.
  • Det finns även receptfria värktabletter att köpa på apoteket som lindrar värken.
  • Har man så ont så man inte kan röra sig kan man göra olika ställningar t.ex att dra upp knäna då du ligger ner.

Man ska inte behöva ha så ont att man inte kan gå till skolan eller jobbet. Om man har mycket problem kan smärtlindrande som en läkare skriver ut hjälpa. Behöver man preventivmedel kan även p-piller hjälpa mot mensvärk. För att få det utskrivet kan man gå till en ungdomsmottagning eller vårdcentral.

Om man har så ont att man kräks och inte kan svälja en tablett kan man få stolpiller som förs in i analöppningen. De ger snabbare effekt än tabletter.

FÖR ER SOM INTE HAR NÅGON MENSVÄRK SÄGER JAG BARA: ORETVIST!!

 

 

 

 

 

 

Hur känns mensvärken?

- Mensvärk innebär oftast en smärta som sitter långt ned, under naveln. Ibland strålar smärtan ut i svanken. Inte så skönt.

 

 

 

ps:  För er som inte sett det här klippet kan det vara lite kul klicka bara på länken ---> mensvärk i tv 


Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar m.m.

KRAM

2010-08-05 @ 19:53:57
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas att du haft en bra dag! =)

2010-08-05 @ 20:00:59
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Nathalie

Jag är ganska ny här på blogg.se så jag undrar vad tycker om min blogg :)?!?

2010-08-05 @ 20:47:01
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0