LIBRESSE SVARAR

Jag frågade en fråga på libresses hemsida en månad sen och fick svar idag!
Kul verkligen.

Jag frågade: H

ej, kan man sova med tamponger utan att man skadar underlivet eller något sådant, jag brukar vanligtvis använda tamponger på natten men borde jag fortsätta?

 

 

Tycker att jag fick ett riktigt bra svar faktiskt.
Men just det här var jag lite orolig över, visste faktiskt inte vad jag skulle tro när alla ger mig olika svar.
Men nu har jag bestämt mig för att svaret här ovan är rätt :)
Nu vet ni andra också ju!

 

Jag fick det här svaret:

Hej! Skälvklart kan du fortsätta med tamponger på natten, men glöm inte att byta direkt på morgonen. Var också noga med att tvätta händerna både före och efter du förr in den. Det där med att skada underlivet har du nog hört från tss, tampongsjukan som man kan kalla den, men det är inget man ska vara rädd över. Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0