INGEN MENS

Jag äter piller för att ta bort mensen helt, har ätit det ett bra tag nu.

Borde jag fortsätta? Finns det någon som känner som jag?

- Du gör precis som du vill!

Nu har läsaren skrivit en lång och personlig tex till mig och jag valde att skriva dit det jag skrev nu för att göra det så smidigt som möjligt.

Det finns faktiskt någon som känner precis som du!

Tryck här så ska du få se att ni båda tänker det samma.

Det finns även en massa kommentarer till inlägget så alla ni med liknande problem kan få hjälp.

Jag lovar att det är någon ni alla känner till!:)

Det är väldigt olika hur kropparna reagerar men prata med din läkare och kolla om allt är som det ska dvs ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0