BIONDOR

Vad tycker ni om bind märket Libresse?

Dom flesta har nog provat på Libresse.

Själv tycker jag att deras bindor är helt okej.

Inga konstigheter alls.

Men vad jag märkt med märket är att dom fuskar i spelet.

Alla märken tävlar ju mot varandra för att få köpare.

Libresse är nog alldeles för tävlings inriktade.

Tycker det är lite kul faktiskt.

Ni har ju sett att dom har designer bindor och reklamerar väldigt mycket för det fina omslaget, dom har även tillvärkat någre små behållare man får med när man köper ett paket Libresse.

Dom unga tjejerna blir självklart lockade och köper produkten.

Kanske något man borde tänka på.

Always t.ex, dom brukar oftast reklamera om vad bindan gör, denns uppsugnings förmåga och osv.

Jag gillar personligen deras bindor men tycker att dom värkar lite..tantiga?

Jag tror nog det är därför dom unga tjejerna väljer Libresse framför Always.

Vilka bindor gillar ni bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0