FLYTNINGAR!

jag ber verkligen om ursäkt för det hemska uppdateringen men det finns faktiskt inte så mycket mer om mens jag inte skrivit om.
bläddra gärna i arkiven så ser du hur många inlägg som helst!
men det var en tjej som hade problem men flytningar så jag tänkte ta upp det här för er alla som har såna problem.
jo ungefär 2 veckor innan mensen får man mer flytningar än dom andra dagarna, det håller på i en vecka ungefär och den här tjejen besväras väldigt mycket med det.
hon säger att det blit helt vått i trosan varje dag och då är det enda tipset jag kan ge att ha ett trosskydd i trosan.
då blir inte troserna blöta iaf.
det kan du ju prova.
jag brukar själv faktist också göra det ibland när jag känner att det blir för mkt.
men fortsätt skicka in mail!

det här får du alltid komma ihåg: är du 13 elr äldre så är det alltid nån i klassen som har mens!
glöm inte det när u känner dig nere för att du själv har mens, är ni i en klass med 20 pers så har ju garanterat 2 st elr fler mens då.
bra att ha i bakhuvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0