3 frågor och svar

hejsan jag vill bara säga att din blogg äger! men jag har en fråga som du inte tagit upp. kan man ha sex ens fast man har mens, asså händer det inte något konstigt i en?

- tack!
ja, man kan ha sex och mens samtidigt, men du får ju inte ha nån tampong elr så inne. sen får ni ta nån handuk och lägga under så det inte kommer blod på lakanet elr annat. det går hur bra som helst att ha sex om mens men glöm inte kondom!

får inte djur mens??

- haha rolig fråga, jo vissa djur får mens, jag vet att hundar får mens men då hetr det löp nåntig, vet inte riktigt. men fråga någon med hund, jag kan inte så mkt om de.

när slutar flytningarna?, älskar din blogg.

- tack! jag gör mitt bästa för att alla ska ha en bra läsning :)
dom slutar när mensen slutar, alltså när man är 50 år ungefär. så man hinner bli van med dom. håll ut!


Kommentarer
Postat av: FS

sv: Dampa haha?

Hon gjorde fel bara inse det.

Trött på alla Kenza lovers -.-



2009-09-27 @ 19:44:56
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0