några listor

nu är jag tillbaka :)
jo jag snackade ju nyss lite om mensvärk vilket jag tänker fotsätta med nu.

Här är några tips på vad man kan göra för att ta bort mensvärken (som hjälper)

* Du kan (som jag gör) läsa lite om mens. det brukar faktist hjälpa.

* ta en varma vetekudde (vissa kanske ha gjort en på sy slöjden) du värmer den genom att lägga den i mikron nån minut. sen lägger du den precis under naveln.

* du kanske inte har lust men du kan ju springa massa.

* gör övningar, ligg på rygg sen tar du upp benen och trycker dom mot magen, he benen i kors.

* ta en dusch

* ligg i soffan och kolla på en film

här fick ni några tips.

har ni några tips som funkar så dela med dig!
men nu ska jag lista några webb sidor som handla om mens.

ob.se
libresse.se
umo.se

nja de blir bara dom.
men jag tycker faktist att ny borde besöka dessa sidor!
ob.se handlar mest om tamponger, hur du använder dom och om deras produkter.

libresse.se handla lite om deras podukter sen finns det massa kul! det står massa om mens, sen är det några tävlingar ibland, en skit rolig sida faktist!

umo.se handlar om kroppen, sex, dricka/röka/snusa, livet, tonåren och så vidare.
en hemsida där det finns allt!

hoppas ni besöker hemsidorna nu då!
måste bara säga att bloggen växer väldigt snabbt!
tipsa gärna andra om klubben!
men nu ska jag göra annat
ses senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0