VARFÖR OB?

Varför använder jag ob tamponger?

- Det slog mig rakt i huvudet. Varför använder jag ob tampongerna framför alla andra tampongmärken? Det är ju inte så att jag provat alla märken men varför valde jag just ob? Det är hur många som helst som använder ob men varför? Är det ett bra märke, det finns ju massor med andra märken, varför inte använda dom?!

Jo, eftersom att ob är normalast. Varför sticka ut ur mängden och använda det billiga märket när man kan vara normal och betala ett summa mer för sina tamponger. Det har jag märkt. Det är så här ''typiskt svenskt''. Man vill inte vara nån onormal som gör något helt annat än andra. Men ingen får ju reda på att man använder något annat märke men man har redan lykats fastna för ob tampongerna. Själv tycker jag att ob tampongerna är bra, lätta att föra in, inte så dyra, man får med lätt förstående instruktioner och dom har en hemsida med information.

Fast jag kan fortfarande inte förstå varför man väljer ob tampongerna att prova för första gången.

En bra nybörjar tampong, kort och smal.

Mini

 En bra nybörjar tampong, lång och smal.

Light Flow 

   En tampong till vardag, lång och tjock.

Normal

  En tampong vid mycket blödning, lång och tjockare.

Super

En tampong vid väldigt mycket blödning, lång och tjockast.

Super Plus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0