MENSFRÅGA

Lång fråga från en undrande tjej!

 

Jag brukar få min mens var 33 dag eftersom jag tänker på mensen dygnet runt och när jag ska få den så jag brukar få den jätte sent men nu hade jag tänkt att inte tänka på den alls så att jag möjligtvis skulle kunna få den dag 26 eller 28 lagom till då vi ska till fjällen men jag hade tänkt att tappa 3 kilon innan jag åker genom att bara äta frukt och så men då kommer ju mensen sent endå. Hur ska jag göra?! Jag vill vara både smal och mens fri den veckan. Har du något tips?

- Jag har en gång varit med om samma sak och enda utvägen är nog att äta och sporta. Man ska aldrig svälta sig själv. Men annars finns det skjuta upp-mensen piller som man kan äta. Då blir du både smal och mens fri ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0