oroa er inte

jag har bara haft den här bloggen nån timme ni och jag har redan väldigt många besökare!
62 faktist!
men det är ju faktist bra med en mens blogg bara gå hitt och läsa om mens.
jag har ju bara haft bloggen nån timme men jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att verkligen göra den här till en riktig blogg!
massa kategorier, fråge stunder, allt!
jag kommer snacka mer om just mensen, mensvärk, vad man gör för att lindra mensvärk, p-piler kan jag också berätta om, jag kan även berätta hur killar tänker när det kommer till mens.
har ett gäng killkompisar så jag ska nog fråga dom en massa frågor om hur dom tänker.

så ni berhöver inte oro er, bara läs denna blogg så ordnar allt sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0